sobota, 29 grudnia 2012

Wyniki:)

Witajcie!

Miały być w drugie święto, niestety u mnie od niedzieli szpital - Blanka ma zapalenie płuc, Andrzej grypę a Majka ma duszący kaszel, którego nie możemy się pozbyć.
Nasza choineczka - mimo że krzywa :) wygląda w tym roku tak:

Ale może przejdźmy do wyników. Moja grupa losująca:
Majeczka losowała osobę z FB - wyniki są już ogłoszone, a Blanka losowała Blogowego zwycięzcę:)


Zwyciężczynią została "Barbaratoja" - proszę o maila z opisem królika :) I podanie adresu do wysyłki:)

Drugi los nieczytelny zbytnio na zdjęciu, ale nagroda pocieszajka wędruje do Barbabelli:) Także proszę o kontakt:)

GRATULUJĘ :)

Wczorajszy wieczór zaowocował w anioła :)

11 komentarzy:

  1. Anioł super. Wygranym gratuluję. Dziękuję za zabawę i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję choróbska w domku :(
    a jeśli chodzi o pocieszajkę to mam nadzieję ze to ja ją wygrałam i to jest tylko u ciebie mała literówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się porobiło. Zdrowiejcie!
    Pozdrawiam serdecznie,życzę zdrowia i spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę. Dużo zdrowia i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Wam dużo zdrowia!U mnie też króluje grypa:(Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gapa ze mnie ogromna, ucieszyłam się i nie napisałam komentarza.
    Czy królik jest jeszcze mój?
    Ślę adres;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dziękuję i gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)